کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: دمای هوای برخی از نقاط استان به پنج درجه زیر صفر کاهش می‌یابد.

روح الله زاهدی گفت: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی آسمان بیشتر نقاط استان همدان طی ۲۴ ساعت آینده، صاف تا قسمتی ابری همراه با کاهش دما و وزش باد پیش بینی می‌شود.

او گفت: برای امروز در بیشتر نقاط استان شاهد ابرناکی ضعیف هستیم و در ساعات بعد از ظهر سرعت وزش باد در برخی از نقاط افزایش می‌یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: برای امشب دمای کمینه بیشتر نقاط استان افت محسوسی خواهد داشت و دمای صبحگاهی برخی از نقاط استان در روز پنجشنبه به چهار تا پنج درجه سانتیگراد زیر صفر کاهش می‌یابد.

زاهدی گفت: از روز جمعه به تدریج حجم ابر‌ها در آسمان استان افزایش می‌یابد و در شامگاه جمعه و روز شنبه شاهد بارش‌هایی به صورت ملایم در سطح استان خواهیم بود.

او گفت: بارش‌های این موج، ضعیف است و در نقاط کوهستانی به صورت بارش برف نمایان می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه فعالیت این موج در نیمه شمالی استان بیشتر از سایر نقاط است، افزود: از روز یکشنبه با خروج موج بارشی، افزایش سرعت وزش باد و کاهش دما پیش بینی می‌شود.

زاهدی تاکید کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان در ۲۴ ساعت گذشته با ۱۰ سانتیگراد بالای صفر و ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

برچسب ها: هواشناسی ، وضعیت هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.